| Beiträge aus Forschung und Anwendung |
| Fuhrhop, Nanna / Reinken, Niklas / Romstadt, Jonas: |
| |
Der ‘modalisierende’ Gebrauch von Anführungszeichen in Abiturklausuren |
→IDS-Publikationsserver
→Verlag
|
S. 405 |
| Schwab, Juliane / Mueller, Jutta L. / Liu, Mingya: |
| |
Dimensions of variation in sentence comprehension: a case study on understating negative polarity items in German |
S. 441 |
| Rezensionen |
| Ellsäßer, Sophie: |
| |
Magali Paquot & Stefan Th. Gries (Hgg.) (2020): A practical handbook of corpus linguistics |
S. 489 |
| Kubus, Okan: |
| |
Gary Morgan (ed.) (2020): Understanding deafness, language and development |
S. 499 |
| Müller, Horst M.: |
| |
Michael A. Arbib (Hg.) (2020): How the brain got language – towards a new road map |
S. 511 |
| Informationen und Hinweise |
| LB-Info 276 |
S. 517 |
| Jahresinhaltsverzeichnis LB 273-276/2023 |
S. 519 |